FAQ

Identifikace obchodníka a kontakty
Informace o prodavajicím
Jiří Rolník
IČO: 74778528 jsem plátce DPH
Adresa pro zasílání písemností

Olbramovická 710/12, PSČ: 14200, Praha 12 - Kamýk

Adresa pro zasílání reklamací

Dolnojirčanská 3, PSČ: 14200, Praha 12 - Kamýk

Adresy pro elektronickou komunikaci

eshop /U+40/ peckanabytek.cz - Pro podání objednávky, všeobecné dotazy a informacím produktům

reklamace /U+40/ peckanabytek.cz - Pro zaslání reklamace nebo odstoupení od smlouvy

obchod /U+40/ peckanabytek.cz - Pro obchodní partnery a nabídky spolupráce.

Datová schránka: wn9jkvu - Pro podání objednávky, všeobecné dotazy a informacím produktům

U+40=@

Telefonický kontakt

Tel. číslo: +420 234 688 366 - Pouze pro všeobecné dotazy. Nelze zjistit stav objednávky ani bližší informace k produktům. Nelze se dovolat, pokud je realizována zakázka.

Skype: https://join.skype.com/invite/aA9Xxead7Ydn - Pouze pro všeobecné dotazy a zaslání reklamace či odstoupení od smlouvy. Nelze zjistit stav objednávky ani bližší informace k produktům

Threema: https://threema.id/Z4Y2PP66 - Pro zaslání objednávky, reklamace, odstoupení od smlouvy, zjištění stavu objednávky, lze se dovolat i když je realizována zakázka.

Sociální sítě

Facebook - https://www.facebook.com/peckanabytek.cz/

Instagram - https://www.instagram.com/peckanabytek.cz/

Pinterest - https://pin.it/4yKJXfW

Recenze

 Jsme rádi, že jste spokojeni s naší prací a doufáme, že nás budete doporučovat svým přátelům a známým. Pokud byste chtěli podělit se o své zkušenosti s ostatními, můžete nám zanechat recenzi na některém z těchto odkazů:

ZBOŽI.CZ - https://www.zbozi.cz/obchod/125477/

FACEBOOK - https://www.facebook.com/peckanabytek.cz/

GOOGLE - https://peckanabytek.business.site

Vaše recenze nám pomáhají zlepšovat naše služby a získávat nové zákazníky. Děkuji Vám za váš čas, který věnujete jejím napsáním.

Jak nakupovat
Jak mohu zboží objednat

Ideální je si svou objednávku vyřídit online přímo v e-shopu. Pokud se nechcete zdržovat tak lze využít kontaktní formulář, ve kterém zadáte potřebné údaje, popřípadě dotaz a my již s Vámi objednávku následně telefonicky dokončíme. Taktéž je možné objednávky vyřídit telefonicky v pracovních dnech mezi 10-11 hod. 

Mohu si někde před zakoupením zboží prohlédnout nebo vyzkoušet?

Není to možné. Zboží Vám po zakoupení zašleme přímo domů kde si ho lze v klidu prohlédnout a pokud Vám nebude vyhovovat tak ho můžete do 14 dnů vrátit zpět.

Kde mohu sledovat průběh mé objednávky bez registrace?

Zpracování objednávky můžete sledovat na stránce https://peckanabytek.cz/moje-objednavka. Po zadání e-mailu a čísla objednávky se Vám zobrazí požadované informace.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku můžete zrušit odepsáním na e-mail, ve kterém jsem Vám poslal potvrzení o objednávce. Než tak učiníte tak si nejprve zkontrolujte stav objednávky ve svém uživatelském účtu nebo na stránce https://peckanabytek.cz/moje-objednavka. V případě, že je stav "Na cestě" tak již nelze objednávku zrušit a až po doručení jí můžete vrátit.

Jak uhradit zakoupené zboží
Je možné objednat zboží na dobírku?

Ano je.

Jaké platby akceptujete u dobírky?

U dobírky akceptujeme platby:

- V hotovosti. Tato možnost je dostupná pouze pro registrované uživatelé při osobním odběru nebo využití přepravy na území Hlavního města Praha.

- Přes platební kartu je možné platit u jednotlivých zásilkových společností, u naší vlastní přepravy nebo při osobním odběru.

- Expresní převod z účtu nebo QR kód je Vám vystaven pouze u naší přepravy anebo u osobního odběru.

Jak mohu zaplatit bankovním převodem?

Zboží hradíte na č. účtu 1010506018/3030 jako VS můžete použít ihned po objednávce své tel. číslo nebo číslo objednávky.Platby v Eurech zasílejte na číslo účtu 1010506050/3030 IBAN: CZ96 3030 0000 0010 1050 6050. BIC: AIRACZPP.

Po vydání zálohové faktury hradíte platby pod VS uvedené v zálohové faktuře.

Doručení a doprava
Mohu si objednané zboží osobně vyzvednout?

Ano, osobní odběr je možný po domluvě na výdejním místě v Praze 12 - Kamýk ul. Dolnojirčanská. Při platbě předem je zdarma.

Kolik stojí doprava?

Cenu standardní dopravy si lze zobrazit přímo na stránce produktu, košíku nebo v objednávkovém formuláři. Protože si vážíme našich zákazníků, tak jsme zavedli akční cenu dopravy za 1 Kč po celé ČR na objednávky nad 1000 Kč. Mimo ČR je cena smluvní. U objednávky po telefonu nelze využít dopravu za 1 Kč a cena dopravy je účtována standardně.

Máte zboží ihned skladem?
Ne nemáme, veškeré zboží je na objednávku. Doporučujeme si dodací lhůtu ověřit před objednáním zboží.
Za jak dlouho obdržím objednané zboží?

Objednávky se snažíme expedovat v co nejkratší době po naskladnění. U většiny položek do druhého pracovního dne. V každém případě na doučení máme 30 dnů od objednávky. Pokud objednávku nedokážeme splnit ve čtvrtletí (I -> leden-březen; II -> duben-červen; III - > červenec-září; IV -> říjen-prosinec), ve kterém byla vytvořená, tak jí v plném rozsahu zrušíme. Peníze vracíme zpět následující měsíc po právě ukončeném čtvrtletí.

Jak mohu zboží vrátit nebo reklamovat
Co se stane když si dodávané zboží nepřevezmu?

Nestihnete-li převzetí v termínu a zboží se nám vrátí tak je možné si domluvit nový termín doručení nebo osobní odběr.

Jsou však mezi námi tací, kteří si zboží objednají a úmyslně nepřevezmou. Žijí v bludu, že je to tak v pořádku. Svým jednáním porušují VOP. Zboží uskladním po dobu 30 dnů. Po 14 dnech začnu účtovat taxu 120 Kč/den za uskladnění. Po 30 dnech je vystavená faktura na uhrazení služeb spojené s doručením a vrácením + skladné. V případě neuhrazení obdržíte výzvu a pak už přímo soudní platební rozkaz

Jak mohu vrátit zboží, které mi nevyhovuje?

V případě, že nejste spokojený se zakoupeným výrobkem tak ho lze vrátit na adresu Olbramovická 710/12, 14200 Praha 12 - Kamýk. Doporučuji předem vyplnit formulář - https://peckanabytek.cz/podat-reklamaci nebo zaslat nám e-mail, že chcete zboží vrátit. Upozorňuji, že nelze vracet již sestavené zboží nebo rozbalené matrace, deky, polštáře a další podobné zboží u kterého hrozí kontaminace od domácích mazlíčků. Zboží vracíte na vlastní náklady.

Postup při řešení mimosoudních sporů.

Pokud jste nespokojeni s nákupem nebo službou, kterou jste obdrželi od našeho eshopu peckanabytek.cz, máte právo podat stížnost nebo reklamaci. Pokud se vám nepodaří vyřešit váš problém přímo s námi, můžete se obrátit na mimosoudní orgán, který se zabývá řešením spotřebitelských sporů. Tímto orgánem je Česká obchodní inspekce, která provádí alternativní řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Alternativní řešení sporů je způsob, jak dosáhnout dohody bez soudního řízení. Je to rychlejší, levnější a méně formální než soud. Pokud chcete využít této možnosti, musíte nejprve podat stížnost u nás a počkat na naši odpověď. Pokud nebudete spokojeni s naší odpovědí nebo ji nedostanete do 30 dnů, můžete podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu na webových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz. Pro více informací o tomto způsobu řešení sporů se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci nebo na Evropské spotřebitelské centrum Česká republika: https://www.evropskyspotrebitel.cz.

Doplňkové služby
Pomůžete mi zboží vynést až domů?

Výnos je možné domluvit pouze v Praze. Mimo Prahu tuto službu nenabízíme. Cena je smluvní a hradí se při převzetí. Objednané zboží vynášíme k bytovým dveřím a v případě potřeby je nutná součinost kupujícího.

Sestavíte mi zakoupený nábytek?

Ano, ale pouze v Praze. Mimo Prahu tuto službu děláme výjimečně. Cena je smluvní a nezahrnuje poplatek za parkovné v zónách. Na požádání je nutná součinnost kupujícího.

Odvezete mi starý nábytek do sběrného dvoru?

Ano, službu likvidaci starého nábytku za nový si u nás za smluvní cenu můžete objednat. Služba je dostupná pouze v Praze a je nutné jí objednat předem.

Soubory ke stažení
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

https://drive.proton.me/urls/NHTBZS9QHC#TDyf9QE1gw6F