FAQ
Olbramovická 710/12, PSČ: 14200, Praha 12 - Kamýk
Dolnojirčanská 3, PSČ: 14200, Praha 12 - Kamýk
eshop /U+40/ peckanabytek.cz - Pro podání objednávky, všeobecné dotazy a informacím produktům
reklamace /U+40/ peckanabytek.cz - Pro zaslání reklamace nebo odstoupení od smlouvy
obchod /U+40/ peckanabytek.cz - Pro obchodní partnery a nabídky spolupráce.
Datová schránka: wn9jkvu - Pro podání objednávky, všeobecné dotazy a informacím produktům
U+40=@
Tel. číslo: +420 234 688 366 - Pouze pro všeobecné dotazy. Nelze zjistit stav objednávky ani bližší informace k produktům. Nelze se dovolat, pokud je realizována zakázka.
Skype: https://join.skype.com/invite/aA9Xxead7Ydn - Pouze pro všeobecné dotazy a zaslání reklamace či odstoupení od smlouvy. Nelze zjistit stav objednávky ani bližší informace k produktům
Threema: https://threema.id/Z4Y2PP66 - Pro zaslání objednávky, reklamace, odstoupení od smlouvy, zjištění stavu objednávky, lze se dovolat i když je realizována zakázka.
Facebook - https://www.facebook.com/peckanabytek.cz/
Instagram - https://www.instagram.com/peckanabytek.cz/
Pinterest - https://pin.it/4yKJXfW
Jsme rádi, že jste spokojeni s naší prací a doufáme, že nás budete doporučovat svým přátelům a známým. Pokud byste chtěli podělit se o své zkušenosti s ostatními, můžete nám zanechat recenzi na některém z těchto odkazů:
ZBOŽI.CZ - https://www.zbozi.cz/obchod/125477/
FACEBOOK - https://www.facebook.com/peckanabytek.cz/
GOOGLE - https://peckanabytek.business.site
Vaše recenze nám pomáhají zlepšovat naše služby a získávat nové zákazníky. Děkuji Vám za váš čas, který věnujete jejím napsáním.
Ideální je si svou objednávku vyřídit online přímo v e-shopu. Pokud se nechcete zdržovat tak lze využít kontaktní formulář, ve kterém zadáte potřebné údaje, popřípadě dotaz a my již s Vámi objednávku následně telefonicky dokončíme. Taktéž je možné objednávky vyřídit telefonicky v pracovních dnech mezi 10-11 hod.
Není to možné. Zboží Vám po zakoupení zašleme přímo domů kde si ho lze v klidu prohlédnout a pokud Vám nebude vyhovovat tak ho můžete do 14 dnů vrátit zpět.
Zpracování objednávky můžete sledovat na stránce https://peckanabytek.cz/moje-objednavka. Po zadání e-mailu a čísla objednávky se Vám zobrazí požadované informace.
Objednávku můžete zrušit odepsáním na e-mail, ve kterém jsem Vám poslal potvrzení o objednávce. Než tak učiníte tak si nejprve zkontrolujte stav objednávky ve svém uživatelském účtu nebo na stránce https://peckanabytek.cz/moje-objednavka. V případě, že je stav "Na cestě" tak již nelze objednávku zrušit a až po doručení jí můžete vrátit.
Ano je.
U dobírky akceptujeme platby:
- V hotovosti. Tato možnost je dostupná pouze pro registrované uživatelé při osobním odběru nebo využití přepravy na území Hlavního města Praha.
- Přes platební kartu je možné platit u jednotlivých zásilkových společností, u naší vlastní přepravy nebo při osobním odběru.
- Expresní převod z účtu nebo QR kód je Vám vystaven pouze u naší přepravy anebo u osobního odběru.
Zboží hradíte na č. účtu 1010506018/3030 jako VS můžete použít ihned po objednávce své tel. číslo nebo číslo objednávky.Platby v Eurech zasílejte na číslo účtu 1010506050/3030 IBAN: CZ96 3030 0000 0010 1050 6050. BIC: AIRACZPP.
Po vydání zálohové faktury hradíte platby pod VS uvedené v zálohové faktuře.
Ano, osobní odběr je možný po domluvě na výdejním místě v Praze 12 - Kamýk ul. Dolnojirčanská. Při platbě předem je zdarma.
Cenu standardní dopravy si lze zobrazit přímo na stránce produktu, košíku nebo v objednávkovém formuláři. Protože si vážíme našich zákazníků, tak jsme zavedli akční cenu dopravy za 1 Kč po celé ČR na objednávky nad 1000 Kč. Mimo ČR je cena smluvní. U objednávky po telefonu nelze využít dopravu za 1 Kč a cena dopravy je účtována standardně.
Objednávky se snažíme expedovat v co nejkratší době po naskladnění. U většiny položek do druhého pracovního dne. V každém případě na doučení máme 30 dnů od objednávky. Pokud objednávku nedokážeme splnit ve čtvrtletí (I -> leden-březen; II -> duben-červen; III - > červenec-září; IV -> říjen-prosinec), ve kterém byla vytvořená, tak jí v plném rozsahu zrušíme. Peníze vracíme zpět následující měsíc po právě ukončeném čtvrtletí.
Nestihnete-li převzetí v termínu a zboží se nám vrátí tak je možné si domluvit nový termín doručení nebo osobní odběr.
Jsou však mezi námi
tací, kteří si zboží objednají a úmyslně nepřevezmou. Žijí v bludu, že je to tak v pořádku. Svým jednáním porušují VOP. Zboží uskladním po dobu 30 dnů. Po 14 dnech začnu účtovat taxu 120 Kč/den za uskladnění. Po 30 dnech je vystavená faktura na uhrazení služeb spojené s doručením a vrácením + skladné. V případě neuhrazení obdržíte výzvu a pak už přímo soudní platební rozkaz
V případě, že nejste spokojený se zakoupeným výrobkem tak ho lze vrátit na adresu Olbramovická 710/12, 14200 Praha 12 - Kamýk. Doporučuji předem vyplnit formulář - https://peckanabytek.cz/podat-reklamaci nebo zaslat nám e-mail, že chcete zboží vrátit. Upozorňuji, že nelze vracet již sestavené zboží nebo rozbalené matrace, deky, polštáře a další podobné zboží u kterého hrozí kontaminace od domácích mazlíčků. Zboží vracíte na vlastní náklady.
Pokud jste nespokojeni s nákupem nebo službou, kterou jste obdrželi od našeho eshopu peckanabytek.cz, máte právo podat stížnost nebo reklamaci. Pokud se vám nepodaří vyřešit váš problém přímo s námi, můžete se obrátit na mimosoudní orgán, který se zabývá řešením spotřebitelských sporů. Tímto orgánem je Česká obchodní inspekce, která provádí alternativní řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Alternativní řešení sporů je způsob, jak dosáhnout dohody bez soudního řízení. Je to rychlejší, levnější a méně formální než soud. Pokud chcete využít této možnosti, musíte nejprve podat stížnost u nás a počkat na naši odpověď. Pokud nebudete spokojeni s naší odpovědí nebo ji nedostanete do 30 dnů, můžete podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu na webových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz. Pro více informací o tomto způsobu řešení sporů se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci nebo na Evropské spotřebitelské centrum Česká republika: https://www.evropskyspotrebitel.cz.
Výnos je možné domluvit pouze v Praze. Mimo Prahu tuto službu nenabízíme. Cena je smluvní a hradí se při převzetí. Objednané zboží vynášíme k bytovým dveřím a v případě potřeby je nutná součinost kupujícího.
Ano, ale pouze v Praze. Mimo Prahu tuto službu děláme výjimečně. Cena je smluvní a nezahrnuje poplatek za parkovné v zónách. Na požádání je nutná součinnost kupujícího.
Ano, službu likvidaci starého nábytku za nový si u nás za smluvní cenu můžete objednat. Služba je dostupná pouze v Praze a je nutné jí objednat předem.
https://drive.proton.me/urls/NHTBZS9QHC#TDyf9QE1gw6F